svētdiena, 2013. gada 11. augusts

3x3 Alsungā

Laikā no 22. līdz 27. jūlijam bijām super 3x3 saietā. Dzīvojām Ezermaļos te ir plašāk 
- iesaku katram, kas ceļo ar teltīm.
 fonā pirmā ēka ir moderna virtuve ar plīti, ledusskapi un traukiem, dušas ar karsto ūdeni un tualete.
 dzīvojām 10 soļus no ezera
ar jauku daudzbērnu ģimenīti kaimiņos.

Katru dienu notika dažādas nodarbības Alsungas centrā, kurās apguvām jaunas prasmes, te ieviržu apraksti
No rīta es devos pie adatas pinuma meistares Madaras Briedes apgūt senāko no adīšanas tehnikām, ko mūsdienās sauc arī par vienas adatas pinumu. Nodarbības bija vietējā muzejā.


 meistares darinātie cimdi
 un vēl

 un šie man patika visvairāk
 bet te ir zeķes

 un pirkstaiņi

 te ir mani pirmie soļi, teikšu atklāti milzīgs āķis lūpā tagad. Kamēr rakstu šo aprakstu man ir jau 2 pāri gatavu cimdu un viens maciņš....un neapstāšos 

Bonusā šīm stundām līdzi nāca izsmeļoši paskaidrojumi un demonstrējumi arheoloģiskajam  tērpiem

Madara izjusti stāsta katras jakas tapšanas stāstu

Bija arī skaistas villaines ar apaudiem
un vēl un vēl, tikai es tā aizrāvos, ka aizmirsu visu dokumentēt.


Pēcpusdienas ievirzi  es izvēlējos krāsošanu ar augiem. 


Nodarbības notika Rijā, kur saimnieko jaukas suitenieces.
Apguvām krāsošnas jaukumus no A līdz Z.
Tika paplucināti vietējie melnalkšņi, nomizoti sīpoli un izrakātas madaru saknes, kā arī likvidētas vietējās jaunās bietītes. Tas viss tika pielietots, lai mācītos krāsot.
Mūsu skolotāja Janta Meža uzraudzīja, lai viss notiek kā nākas

un arī pati aktīvi līdzdarbojās,

Kad vienu dienu visi augi tika izmērcēti ūdenī,tad nu riktējām kur un kā vārīt raganu , piedodiet, krāsu virumus.


 mazajos ķocīšos ar numuriņiem likām katrā citu kodinātāju, lai redzētu kā mainās krāsa dzijai (bāze bija viena - melnalkšņu lapu virums)

 lai raitāk darbs uz priekšu ik pa laikam uzdziedājām..
rezultātus redzēsiet citā stāstā, jo šeit tik pirmā un otrā diena tika pavadīta..



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru