piektdiena, 2018. gada 29. jūnijs

Kazahija, skati un virtuve

Negaidīts ceļojums uz Kazahiju. Lidoju ar tiešo reisu uz Almaty. Mācīšu un stāstīšu par ilgtspējīgiem lietusūdeņu savākšanas un attīrīšanas risinājumiem.
Bet stāsts ir par atpūtu nevis darbu! Nekad nebūtu uz plānojusi ceļojumu uz Kazahiju, jo neko īsti par to nezināju - stepe, zirgi un milzīgas platības....pēc šī ceļojuma es zinu, ka noteikti tur aizbraukšu vēl reiz.
 Pirmais pārsteigums - lidostas vīrieši ir mazāki par mani(mans garums 1.65m), bet tas bija tikai tur , pilsētā bija savādāk.
Dzīvojām pilsētas centrā, lieliskā viesnīcā Renion park hotel   Viesnīcas pirmajā stāvā ir lielisks restorāns ar nacionālo virtuvi!!!!
Apmeklējām arī citas nacionālās virtuves un tāpēc varu ieteikt uzbeku restorānu Tyubeteika un kazahu restorāns Abay
Abay restorāna terasē, skats vien ko ir vērts! Pilsēta pie kājām!
Kā jau var saprast, šeit ir lielas reljefa svārstības, tāpēc devāmies kalnos pārgājienā..

 Ja pilsētā un kalnos līdz 2600 m  ir +26-28 grādu pēc Celsija un skati ir reibinoši



tad nonākot virs 3000m jau tikai vairs +4 grādi pēc Celsija un es vairs neesmu sajūsmā, jo kājas ir slapjas un man ir auksti. Bet nav jau slikti laika apstākļi ir tikai nepareizs apģērbs.


Tāpēc braucām lejā un devos apskatīt pilsētu un vēstures muzeju..






 jurtas iekšpusē...un te mani pieķēra fotogrāfējot :(, izrādās muzejā nedrīkst.
Nu neko darīt tālāk pilsēta





Bija tik interesanti, ka aizmirsu fotogrāfēt.
Nedēļa paskrēja ļoti ātri.
Bet īpašais stāsts ir par ēdieniem!
Tāpēc top vēl viens stāsts tieši par virtuvi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru